Education

RISE AZ OKTATÁSBAN

OKTATÁS

A RISE Human Development System 15 éve készít elemzéseket gyermekekről, fiatalokról. Az első időszakban kizárólag szülői megrendelésre, a privát mentoring partnerek gyermekeit elemezte az üzleti életben alkalmazott metodika segítségével. Elsősorban szülői interjúk alapján történtek a személyiségtípus-beazonosítások. A komoly igénynövekedést látva kezdtük el kidolgozni a ma már professzionális gyermeknevelést biztosító elemzési hátteret. A gyermekpszichológia, generációs kutatás, szociológia, social media profilozás, a szülői vélemények személyiségalapú értékelése ma már egyértelműen képesek definiálni egy gyermek személyiségét, az abban bekövetkezett módosulásokat, viselkedési formákat. Ennek köszönhetően beazonosítható a gyermek stressz-szintje is, mely komoly indikátora a gyermek boldogságának. A RISE gyermekportfóliója 4 éves kortól képes a személyiség beazonosításra. A legfiatalabbaknál a gyermek szüleinek beszámolója, válaszai alapján, a szülők személyiségével összevetve alkot képet, 10 éves kortól pedig a gyermekek a számukra kifejlesztett érthető, kedvelhető tesztkérdésekre válaszolnak. A RISE 15 éven keresztül figyelt és elemzett 1 043 gyermeket. Folyamatosan gyűjtötte a szülői beszámolókat, a tanulmányi és sporteredményeket, nyomon követte a gyermekek fejlődését. Ennek köszönhetően napjainkra egy komoly big data elemzés is rendelkezésünkre áll a pontos definiálásokhoz. A megfigyelésből készült a GyémántGyurmaGyermek (személyiségalapú gyermeknevelés) könyv, mely tökéletesen mutatja a RISE gyermekneveléssel, oktatással kapcsolatos véleményét. Számunkra alapvető, hogy egy gyermek már akkor kialakult személyiséggel rendelkezik, amikor elkezd a külvilággal kommunikálni. A személyisége adott, és szülőként, oktatóként, nevelőként az a feladatunk, hogy a gyermek személyiségét elfogadjuk, és annak mentén neveljük fel, így biztosítva számára a legsikeresebb és legboldogabb életet. Ne formáljuk kedvünk szerint, ne engedjük másoknak sem, hogy saját elvárásaik mentén alakítgassák gyermekeinket. Természetesen a közösségbe, társadalomba való beilleszkedés fontos, de ennek is van egy egészséges határa, ahol a gyermeknek nem kell elveszítenie önmagát. A gyermek nem egy GYURMA, amit bármikor úgy alakíthatunk, ahogy nekünk tetszik, hanem egy GYÉMÁNT, amit csiszolgatni szükséges ahhoz, hogy „ragyogjon”.

A RISE Human Development System ezt az ideológiát követve kezdett együttműködésbe olyan középiskolákkal és felsőoktatási intézményekkel, ahol fontosnak tartják a gyermekek egyéniségét, sikerességét. Az oktatási intézményekkel történő együttműködésnek a következők az alapvető irányai:

  • Tanulók komplex elemzése, sikeres életút felállítása
  • Oktatási intézmények dolgozóinak komplex elemzése
  • Benchmark készítése, „felvételizők profilozása” / „legsikeresebb diákok profilozása”
  • Komplex fejlesztési képzések szülők, oktatók számára
  • Workshopok a tesztet kitöltő gyermekek és szüleik számára

OKTATÁSBAN ALKALMAZOTT ELEMZÉSEK

ELEMZÉSEK

ELEMZÉSEK